Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроник?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
    Климатика работи, винаги на 2 степен.
    Не мисля, че е така. При мен развърта на първа степен щом вдигне работно налягане в кондензатора. Така пише и в описанието.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
      Климатика работи, винаги на 2 степен.
      В интерес на истината аз откакто я помня тази алфа,от момента, в който е купена в България,климатика си работи все на максимална скорост перката.Никога досега не съм го чул да работи по леко, та затова се зачудих този майстор като ми каза за тези степени на перката.Благодаря ви все пак за отделеното време и се извинявам ако съм ви занимавал с глупости

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщение
        В интерес на истината аз откакто я помня тази алфа,от момента, в който е купена в България,климатика си работи все на максимална скорост перката.Никога досега не съм го чул да работи по леко, та затова се зачудих този майстор като ми каза за тези степени на перката.Благодаря ви все пак за отделеното време и се извинявам ако съм ви занимавал с глупости
        Като изключим климатика, перката върти ли на бавната скорост при работа на мотора?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Aз също го гледах филма с несработване на първата степен и мислех,че така трябва да се включва на втора.След смяната на резистора на блока при самата перка нещата си дойдоха на мястоИмам само едно питане стария резистор беше 22 ома а този е 18 ома има ли проблем в малката разлика.Засега всичко е наред с духането.
          Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от toni7508 Покажи съобщение
            Aз също го гледах филма с несработване на първата степен и мислех,че така трябва да се включва на втора.След смяната на резистора на блока при самата перка нещата си дойдоха на мястоИмам само едно питане стария резистор беше 22 ома а този е 18 ома има ли проблем в малката разлика.Засега всичко е наред с духането.
            Принципно с по-малката стойност на резистора, бавната скорост ще е малко по-бърза.

            Но силно се съмнявам, че цитираните стойности да са верните. При 18 Ома се съмнявам изобщо вентилаторът да може да развърти, тъй като токът през него ще е прекалено малък (около 0,5 A ). По-скоро бих приел за вярно 2,2 и 1,8 Ома.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Резистора е 0,23 Ома
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #22
                По въпроса със скоростите на вентилатора при работа на климатика, ето, какво пише (в E-learn):

                Description
                The engine radiator and air conditioner condenser cooling system consists of one fan operated at two different speeds:

                the first speed is activated at a first coolant temperature level or at a certain air conditioner coolant pressure.

                the second speed cuts in at a higher temperature or pressure threshold.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Не мисля, че е така. При мен развърта на първа степен щом вдигне работно налягане в кондензатора. Така пише и в описанието.
                  Виж схемата де

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Виж схемата де
                    Схемата я знам. Какво да и гледам?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      При мен и на двете си ми работят степените, и въпреки това, климатика и при двете, работи на 2 степен.

                      Comment


                      • #26
                        Аз тотално се обърках вече.Какво да правя в крайна сметка.Да сменям ли този резистор, или ако не го сменя може ли да се получат някакви повреди по климатика.А да имате представа като пари как е или евтин.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщение
                          Аз тотално се обърках вече.Какво да правя в крайна сметка.Да сменям ли този резистор, или ако не го сменя може ли да се получат някакви повреди по климатика.А да имате представа като пари как е или евтин.
                          Ако при тестовете работят двете степени за какво да го сменяш, втора употреба към 10 лв.
                          Аз като я запаля моята и пусна климатика, като вдигна капака вентилатора вече върти и си върти постоянно без да спира.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщение
                            Аз тотално се обърках вече.Какво да правя в крайна сметка.Да сменям ли този резистор, или ако не го сменя може ли да се получат някакви повреди по климатика.А да имате представа като пари как е или евтин.
                            Първо се убеди, че резисторът ти е за смяна. Ако да, е силно пожелателно да го смениш, тъй като независимо дали бавната степен се ползва от климатика, тя се ползва от охлаждането на мотора. А за него не е никак добре да работи само с втората степен.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не мисля, че е така. При мен развърта на първа степен щом вдигне работно налягане в кондензатора. Така пише и в описанието.
                              Точно така е, втората степен се включва ако мине определени градуси предимно в задръствания при градско или катерене на по-стръмни баири при извънградско каране.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                                Точно така е, втората степен се включва ако мине определени градуси предимно в задръствания при градско или катерене на по-стръмни баири при извънградско каране.
                                Това с градусите е ясно. Говорим затова, че освен в зависимост от температурата на мотора, двете степени на вентилатора се управляват и в зависимост от налягането в радиатора на климатика, което се регистрира от пресостата. А именно - при нормално работно налягане, което се получава малко след пускането на компресора, сработва втория праг на пресостата и се пуска първата степен на вентилатора. Ако се достигне третия праг на въпросното налягане, се пуска втората степен на вентилатора. Мисля, че има и четвърти праг, който, ако се надвиши, се изключва компресора.

                                Напрактика налягането в радиатора на климатика и неговата температура са в пропорционална зависимост.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X